Zespół
Jesteśmy zafascynowani możliwościami jakie daje mobile. Wiemy ze to dopiero początek drogi na której końcu to właśnie to małe urządzenie jakie już miliardy ludzi maja przy sobie, będzie podstawowym medium każdego marketera.

Bartosz Drozdowski
CEO, founder View Details
Aneta Świderska
Account Manager View Details
Marek Mysłek
Project Executive View Details
Karol Pietrzakowski
Traffic Executive View Details
Bartosz Drozdowski
CEO, founderAbsolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Zarządzania Sprzedażą Uniwersytetu Warszawskiego. Przygodę z reklamą internetową rozpoczął w 2000 r. W latach 2003-2008 członek zarządu IAB Polska – organizacji wspierającej działalność rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacji internetu. Karierę zawodową zaczynał w sieci internetowej adMaster network, następnie ARBOmedia Polska oraz Goldbach Audience Polska na stanowisku dyrektora zarządzającego.
Innowator i fascynat wykorzystania możliwości internetu w reklamie. Twórca lub współtwórca aktywności grupy ARBO na polach sieci reklamowych, SEM/SEO, reklamy kontekstowej, cyfrowej kreacji i produkcji, wykorzystania video w reklamie internetowej w Polsce i Europie Wschodniej. Obecnie skoncentrowany na wszystkim co mobile. Uczestnik wielu międzynarodowych konferencji i szkoleń.
Fan gier komputerowych. Słabo jeździ na snowboardzie ale bardzo lubi, nie wygrał żadnej poważnej nagrody. Dumny tata Olafa i Tymona.

Aneta Świderska
Account ManagerAbsolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania ze specjalnością marketingową. Account Manager w agencji Mobile Rockets, gdzie odpowiada za nawiązywanie relacji z klientami biznesowymi, obsługę reklamową domów mediowych oraz agencji marketingowych. Prowadzi profile social mediowe klientów. Dodatkowo przygotowuje strategię mediową oraz propozycję działań reklamowych uwzględniając aktualne trendy na rynku reklamy mobilnej. Z branżą związana od blisko dwóch lat.
Lubi testować granice swojej wytrzymałości na tabacie. Ćwiczy wytrwale cierpliwość godzinami stojąc przy sztaludze, czekając w końcu na stworzenie tak zwanego dzieła życia. ;)

Marek Mysłek
Project ExecutiveFilolog na pozór martwych języków, żywo zainteresowany marketingiem i public relations z dziennikarskim bagażem doświadczeń. Umiejętności zdobywał w agencjach PR i redakcjach muzycznych mediów branżowych. W Mobile Rockets jako Project Executive zajmuje się budowaniem sieci reklamowej w podkastach. Prywatnie również słucha ich na potęgę. Miłośnik zwierząt i zapalony muzyk (wciąż) amator. W wolnych chwilach strzela z łuku i gra zarówno na konsoli, jak i instrumentach etnicznych.
